[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e5yWVtzXSyc[/youtube]
Carles Puigdemont “no defallirà”. Així ho ha assegurat el president de la Generalitat a l'exili en una vídeo que s'ha emès en un acte de l'ANC a Reus i que és la primera intervenció després de la polèmica pels missatges enviats a Toni Comín esbombats per Telecinco.
“No defalliré per més dificultats que hi hagi, per més repressió, per més injustícia i per més gent a la presó”, ha assenyalat Puigdemont en un vídeo gravat a Brussel·les. “Us animo a continuar, nosaltres no defallirem”, ha insistit.
Puigdemont també ha fet una crida a la unitat: "Sé que hi ha hagut dificultats. N'hi ha hagut en el passat però les hem superat junts", ha assenyalat. "No podran apagar totes aquestes espelmes", ha assegurat en referència a l'acte de Reus on s'ha il·luminat un gran llaç groc en solidaritat amb els presos polítics i els exiliats.
VÃDEO Puigdemont: «No defalliré»
Primera intervenció del president a l'exili després que Telecinco esbombés els missatges enviats a Toni Comín
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE Bernat Surroca Albet
-
-
El Govern prioritza blindar les inversions del Prat abans d'abordar la gestió catalana que reclama ERC Bernat Surroca Albet
Publicat el 03 de febrer de 2018 a les 20:49
Et pot interessar
-
Política El Govern presentarà una nova estratègia per ampliar la presència catalana a Amèrica Llatina
-
Política Carlos Mazón atia l'anticatalanisme a les portes del primer aniversari de la dana
-
Política El PSOE rebaixa l'acord amb Junts sobre la immigració i acusa el PP de bloquejar: «Hi voten en contra perquè estan a l'oposició»
-
Política El PSC, ERC, els Comuns i la CUP condemnen el genocidi a Gaza i donen suport a la Flotilla
-
Política La CUP defensa el traspàs d'immigració a Catalunya davant «l'estructura racista» de l'Estat
-
Política La Moncloa aprova l'embargament d'armes a Israel amb una excepció i pendent del Congrés