L'exministre de finances grec, Yanis Varoufakis, ha fet pública la factura del seu viatge a Barcelona. Al document es pot veure el preu del vol i l'allotjament de tant ell com de la seva dona. D'aquesta forma, Varoufakis ha desmentit les afirmacions que Rivera ha fet aquesta tarda, i que el PP porta fent l'última setmana, a on acusaven a l'alcaldessa de Barcelona d'haver pagat el seu viatge. Per ell, és un cas clar de "manipulació política" per perjudicar Colau i Podem. De fet el títol de la seva entrada és: "La campanya de les eleccions espanyoles ha començat".
Al blog, l'exministre explica que ha visitat Barcelona en dues ocasions. En la segona es va pagar ell el viatge, com ha demostrat amb la factura. En la primera, va venir convidat per l'antic alcalde de la ciutat, el convergent Xavier Trias. La raó del desplaçament va ser participar el cicle de conferències D.O. Europa i a tots els conferenciants del cicle se'ls hi va pagar l'allotjament. En el cas de Varoufakis, per motius d'agenda, va haver d'ajornar la visita i aquesta es va acabar fent quan Colau ja era alcaldessa.
Varoufakis ha escrit que està "increïblement honorat" dels atacs que rep des de la dreta, "porto el seu odi amb orgull" ha sentenciat.
Varoufakis ensenya les factures del seu viatge a Barcelona per demostrat que el va pagar
Política
L'exministre de finances grec acusa el PP i Ciutadans de mentir per desprestigiar Colau i Podem
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern al·lega «criteris tècnics» per no haver enviat un Es-Alert en les últimes tempestes Oriol March
-
Meteorologia La tempesta a Tarragona deixa quatre ferits lleus i diversos carrers inundats Gerard Mira
-
Política La Generalitat anima el menor agredit per portar una estelada a denunciar la policia espanyola Oriol March
-
Política Puigdemont s'indigna amb Illa pel silenci davant l'agressió policial a Elx: «Us fa indignes» Oriol March
Publicat el
11 de juny de 2016 a
les 20:46
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns demanen la dimissió de Manel Nadal pel «fracàs» del Govern amb Rodalies
-
Política
El Govern s'hi torna a posar: quins reptes haurà d'atendre Illa?
-
Política
Denúncia contra l'agressió a l'aficionat menor del Barça: «És un delicte d'odi per ser català»
-
Política
El dret a la llibertat
-
Política
Ceuta posa dilemes
-
Política
El factor Marroc en la crisi de Ceuta aterra al Congrés
