El periodista de TV3 a Beijing (Xina), Sergi Vicente, ha puntualitzat aquesta tarda des del seu twitter @sergivicente que la televisió catalana no va gastar ni un euro extra en el vídeo de la Via Catalana gravat ahir a la Gran Muralla.
I que el vídeo que ell mateix ha publicat a Youtube no ha patit cap censura a TV3 sinó que està creat amb material que no ha entrat en l'edició emesa. Amb aquestes piulades, Vicente ha volgut rebatre als qui qualifica de "comentaristes incendiaris". I ho fa a partir d'unes dades concretes: "Cost excursió per persona, 4€; cost cobertura TV3 (feina no incl.), 0 €".
La qualificació del vídeo pujat a Youtube com a "no emès" per part del propi Vicente ha fet que a la xarxa s'obrís pas la teoria que el material hauria estat aturat a la redacció de Barcelona. "No és que no el volguessin emetre, és que he penjat a Youtube material que no hi cabia. Res més.", ha pulat el periodista.
							
																					
																Via Catalana a TV3: ni censura ni malversació a la Gran Muralla
El periodista Sergi Vicente contesta els rumors de la xarxa sobre la no emissió d'un seu vídeo
ARA A PORTADA
- 
													Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet  
- 
													Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March  
- 
													ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet  
- 
													Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet  
- 
													Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol  
Publicat el 01 de setembre de 2013 a les 16:26
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana
- 
												 Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública
- 
												 Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos
- 
												 Política
												I Esquerra, què? Política
												I Esquerra, què?
- 
												 Política
												Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català Política
												Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català
- 
												 Política
												Al PP se li acumulen les desgràcies Política
												Al PP se li acumulen les desgràcies

 
															 
															 
															 
															 
															