[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4eybWPgHVKg[/youtube]
Una desena de representants del comitè de defensa de la República (CDR) s'ha presentat aquest dijous a les portes del míting final de Junts per Catalunya (JxCat) a Lleida. Laura Borràs, número dos per Barcelona de la llista que lidera Jordi Sànchez, els ha saludat un per un i ha escoltat les seves queixes. Quan la música d'inici del míting ja sonava pels altaveus, Borràs els ha indicat que ella, de l'1-O, "no se n'oblida". Un dels manifestants li ha recordat que el mandat del referèndum era "vinculant".
Un altre membre del CDR li ha insistit que no s'ha d'anar a Madrid a defensar la república "espanyola", i també s'han escoltat veus crítiques amb el Govern que encapçala Quim Torra. Segons els manifestants, l'executiu "no està actuant" per aconseguir la República. Artur Mas, també convocat al míting, ha saludat de lluny els manifestants mentre entrava a la sala de la Llotja de Lleida on se celebra l'acte de JxCat.
Borràs ha passat una part de la tarda amb els periodistes que segueixen la caravana. Ha pujat a Tàrrega i s'ha desplaçat a Lleida amb l'autobús de campanya. Demà té previst fer una roda de premsa al costat de Torra i membres de la caniddatura, i després farà al Born el míting final acomoanyada de la plana major de JxCat.
VÍDEO Laura Borràs, als CDR: «No patiu que jo, de l'1-O, no me n'oblido»
Política
Representants del comitè de defensa de la República plantegen les seves demandes a la candidata de JxCat i li retreuen que el Govern "no estigui actuant" per aconseguir la independència
- Membres dels CDR a Lleida en el míting de JxCat | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
-
Política Illa se salva de la reprovació i s'obre a estudiar rebaixes fiscals en habitatge Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política El Parlament avala una «resolució refrendada» del conflicte en el novè aniversari de l'1-O Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
Societat Suspès el primer desnonament pel «decret Maricarmen» al barri de Sant Andreu Neus Climent / Agències
-
Societat L'Ajuntament de l'Hospitalet preveu comprar la finca on es va suïcidar el Javier Neus Climent / Agències
Publicat el
25 d’abril de 2019 a
les 21:00
Actualitzat el
25 d’abril de 2019 a les
21:01
Et pot interessar
-
Política
El Parlament condemna l'actuació policial contra aficionats del Barça i l'Europa per portar estelades
-
Política
El Parlament aprova «posar fi al bilingüïsme per defecte» a l'administració
-
Política
El Parlament tomba la reprovació de Junts i revalida la confiança en Illa
-
Política
La policia espanyola tanca files i al·lega «perill extrem» en el judici de Roger Español
-
Política
PSC i ERC volen crear un grup d'experts per fer una reforma fiscal en habitatge
-
Política
PSC i ERC acorden crear en sis mesos un pla pel català al comerç i la restauració
