[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VwiI4iv1BMs[/youtube]
Membres de Vox i un grup de sobiranistes han protagonitzat una topada aquest dimarts a la tarda a les portes de l'Ajuntament de Sabadell, on s'hi celebra el ple municipal del mes de setembre. Els membres del partit d'ultradreta han sortit amb banderes espanyoles i imatges de Felip VI davant d'un grup de sobiranistes que des de les 17.00 hores s'havien concentrat a la plaça Sant Roc.
Uns i altres havien anat al ple per dues mocions que s'han dut a debat. Per una banda, els sobiranistes volien donar suport a la moció d'ERC, Crida i Junts per recuperar la pancarta que demana la llibertat dels presos polítics a la façana consistorial, mentre que els ultradretans volien donar suport a la monarquia en el marc de la moció que donava suport a la celebració d'una consulta entre monarquia i República.
Quan els membres de Vox han sortit de l'Ajuntament han ensenyat les banderes espanyoles i la imatge de Felip VI als concentrats, i aquests han contestat amb càntics i crits de "fora", tot plegat sota la mirada d'agents de la Policia Municipal. L'únic moment de tensió ha estat quan un els dos grups s'han apropat i hi ha hagut una topada física, que sortosament s'ha resolt ràpidament amb la intervenció de membres dels dos grups i agents de la policia local.
Finalment, la policia ha demanat als membres del partit ultradretà que seguissin el seu camí i abandonessin la plaça, moment en què alguns d'ells han exhibit les banderes espanyoles que duien.
VÍDEO Topada entre membres de Vox i independentistes a les portes de l'Ajuntament de Sabadell
Els membres del partit d'ultradreta havien assistit al ple en contra de la consulta ciutadana sobre monarquia o república

- Un dinar en un celler, un dels homenatges a la persona traspassada ofert per l'start-up. -
- Cedida

- Llançar les cendres al mar des d'una embarcació, una de les opcions proposades.

- Els fundadors d'Iteralix, l'empresa emergent que vol sacsejar els funerals. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 17 de setembre de 2019 a les 20:22
Actualitzat el 17 de setembre de 2019 a les 20:23
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa
-
Política «Ànims, Alberto»: Sánchez se'n riu de Feijóo en la sessió de control al Congrés