[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VwiI4iv1BMs[/youtube]
Membres de Vox i un grup de sobiranistes han protagonitzat una topada aquest dimarts a la tarda a les portes de l'Ajuntament de Sabadell, on s'hi celebra el ple municipal del mes de setembre. Els membres del partit d'ultradreta han sortit amb banderes espanyoles i imatges de Felip VI davant d'un grup de sobiranistes que des de les 17.00 hores s'havien concentrat a la plaça Sant Roc.
Uns i altres havien anat al ple per dues mocions que s'han dut a debat. Per una banda, els sobiranistes volien donar suport a la moció d'ERC, Crida i Junts per recuperar la pancarta que demana la llibertat dels presos polítics a la façana consistorial, mentre que els ultradretans volien donar suport a la monarquia en el marc de la moció que donava suport a la celebració d'una consulta entre monarquia i República.
Quan els membres de Vox han sortit de l'Ajuntament han ensenyat les banderes espanyoles i la imatge de Felip VI als concentrats, i aquests han contestat amb càntics i crits de "fora", tot plegat sota la mirada d'agents de la Policia Municipal. L'únic moment de tensió ha estat quan un els dos grups s'han apropat i hi ha hagut una topada física, que sortosament s'ha resolt ràpidament amb la intervenció de membres dels dos grups i agents de la policia local.
Finalment, la policia ha demanat als membres del partit ultradretà que seguissin el seu camí i abandonessin la plaça, moment en què alguns d'ells han exhibit les banderes espanyoles que duien.
VÍDEO Topada entre membres de Vox i independentistes a les portes de l'Ajuntament de Sabadell
Política
Els membres del partit d'ultradreta havien assistit al ple en contra de la consulta ciutadana sobre monarquia o república
- Un dinar en un celler, un dels homenatges a la persona traspassada ofert per l'start-up. -
- Cedida
- Llançar les cendres al mar des d'una embarcació, una de les opcions proposades.
- Els fundadors d'Iteralix, l'empresa emergent que vol sacsejar els funerals. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
Acció Ni Amazon sense envasos ni roba de segona mà al Corte Inglés: una llei de residus molt menys ambiciosa Arnau Urgell i Vidal
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
17 de setembre de 2019 a
les 20:22
Actualitzat el
17 de setembre de 2019 a les
20:23
Et pot interessar
-
Política
«Catalunya no és un sol poble»
-
Política
Puigdemont revela imatges inèdites del seu retorn fugaç a Catalunya
-
Política
Batlle espera que l'enduriment de penes per armes de foc i drogues esquivi la «lentitud legislativa»
-
Política
De l'aparició fugaç al retorn definitiu: Junts manté totes les esperances en Carles Puigdemont
-
Política
L’estabilitat que ho mou tot
-
Política
Aliança PSC-ERC-Comuns, any dos: una entesa operativa que mira de reüll els tribunals
