Ortega Smith i Garriga s'han donat un autèntic bany de masses en la presentació en societat de l'edifici, que està situat al carrer del Camp, en ple barri de la Bonanova. La policia ha bloquejat els accessos a la zona.✅ Inauguración de nuestra nueva sede en Barcelona con @Ortega_Smith
— VOX Barcelona (@vox_barcelona) February 1, 2020
¡Éxito total! Muchas gracias a todos los que habéis asistido y a aquellos que habéis tenido que seguir el acto desde fuera. pic.twitter.com/NJZKO6tpih
Vox ja té seu a Barcelona
El partit d'extrema dreta ha inaugurat la seva nova casa a la capital catalana enmig d'una forta presència policial
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de febrer de 2020 a
les 15:58
Actualitzat el
01 de febrer de 2020 a les
16:17
Vox ja té casa a Barcelona. La formació d'extrema dreta ha inaugurat la seva nova seu aquest dissabte al migdia, enmig d'un fort desplegament policial arran de les sospites de boicot per part d'agrupacions antifeixistes. A l'acte hi ha assistit Javier Ortega Smith, secretari general del partit, i el diputat per Barcelona Ignacio Garriga.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
