Xavier Trias s'ha sotmès a un tractament per eliminar els problemes de tremolor que té a les mans, fruit d'un trastorn que pateix des dels 18 anys i que, recentment, se li havia agreujat. En una entrevista a Betevé, l'exalcalde de Barcelona ha explicat que ha acudit a la Clínica Universitat de Navarra, un centre que disposa d'una sèrie de tècniques per posar fi a aquests moviments involuntaris.
Trias ha admès que, en alguns casos, la tremolor li impedia escriure o agafar un got. "Per a mi era invalidant [..] era impossible que no es notés", ha dit. En l'entrevista, l'exalcalde ha aparegut amb els cabells molt curts a causa de la tecnologia d'ultrasons emprada durant el tractament. El dirigent ha admès que, durant els últims dies, molta gent s'ha preocupat pel seu estat de salut.
Xavier Trias també ha detallat que primer s'ha tractat la mà dreta, que ja mostra símptomes de millora. De fet, l'exalcalde ha agafat un got en directe per demostrar l'eficàcia del tractament. Tal com ha assegurat, d'aquí a un any té previst repetir el tractament a la mà esquerra.
Xavier Trias s'ha sotmès a un tractament per eliminar la tremolor de les mans
Política
L'exalcalde de Barcelona ha assegurat en una entrevista que el problema s'havia agreujat fins al punt que li costava escriure o agafar un got
ARA A PORTADA
-
-
Política Colau formalitza l'oferiment a Rufián per «sumar el seu lideratge» al Front Ampli Pau Espí Solé
-
Política Qui és Jordi Albert, el pla B d'ERC per al 29-N si Rufián consuma el trencament Lluís Girona Boffi
-
Política El PSOE estudia presentar-se conjuntament amb les esquerres per disputar el Senat al PP Bernat Surroca Albet
-
Política Junts avança en la reconstrucció de l'espai convergent: acord amb el partit de Marta Pascal Oriol March
Publicat el
13 de febrer de 2020 a
les 22:06
Et pot interessar
-
Política
La pinça s'ha trencat
-
Política Vox reclama al Suprem que reactivi l'ordre de detenció de Puigdemont
-
Política El jutge del cas Leire descarta per ara investigar el PSOE
-
Política
Aliança Catalana no vol que se li vegi el llautó
-
Política
Un jutge demana desclassificar documentació sobre l'espionatge amb Pegasus a Òmnium
-
Política
Gabriel Rufián trenca el silenci: posa condicions i insisteix a integrar ERC en un front d'esquerres
