"Més que preguntes, necessitem acords, enteniment i diàleg". És la resposta de l'expresident del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, al procés i debat sobiranista que viu Catalunya que ha expressat aquesta tarda en la presentació del seu llibre "El dilema".
"De preguntes n'hi haurà sempre, perquè la història no és inamovible, els acords són més sòlids i fonamentats". I, per ell, els acords passen per reformes polítiques com la de la Constitució. Segons Zapatero, el país és "el principal problema polític" que té sobre la taula l'estat espanyo.
En aquest sentit ha apostat per tal que el president Mas s'expliqui al Congrés "en una sessió llarga" per "debatre les possibilitats" i "l'opinió" de tots. Ho ha dit en la presentació del seu llibre 'El dilema', a Barcelona.
Zapatero: «Més que preguntes, necessitem acords»
L'expresident del govern espanyol considera que Catalunya és "el principal problema polític" de l'estat i per això reclama que Mas expliqui el procés al Congrés
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de desembre de 2013 a les 22:44
Et pot interessar
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Sánchez i Feijóo se citen per abordar polítiques de defensa en ple xoc pel finançament
-
Política
Acord entre PSC, ERC i els Comuns per l'increment de la taxa turística
-
Política
El Govern preveu eliminar 19 taxes en la llei d'acompanyament de pressupostos
-
Política
Trepitjar-se la manguera amb l'habitatge
-
Política
Què hauria de passar perquè Catalunya tingués el concert econòmic?
