[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Dmwn6DurheY[/youtube]
Calma després de la tempesta. El pont de la Puríssima comença aquest dijous amb el temporal dels dos darrers dies ja a les acaballes, però encara amb precipitacions en molts punts del territori. Els núvols, no obstant, aniran a menys amb el pas de les hores i ja de cara al cap de setmana les jornades seran predominantment assolellades.
Fins a migdia d'aquest dijous s'esperen precipitacions a qualsevol punt del territori, tret del quadrant nord-oest. Les pluges seran, en general, d'intensitat feble o moderada, i les més abundants es donaran al litoral i prelitoral central i nord. A partir de llavors, la precipitació es farà més dispersa i ja al vespre anirà a menys.
Això pot canviar lleugerament diumenge, quan apareixeran alguns núvols a mitja tarda, però, pel que fa a la temperatura, a partir de divendres pujaran les temperatures i es mantindran totes les jornades d'aquest pont.
D'acord amb la previsió per als propers tres dies, divendres a la tarda encara és probable que hi hagi precipitacions febles i disperses a la meitat sud del territori, fins a mig matí, tot i que s'hi acumularan quantitats poc rellevants. Dissabte ja no s'espera precipitació i el cel estarà poc ennuvolat per bandes de núvols alts i mitjans, que aniran creuant de nord a sud.
Quin temps farà pel pont?
Fins demà a la tarda s'esperen precipitacions febles, però ja de cara al cap de setmana les jornades estaran marcades pel Sol
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2019 a les 14:20
Et pot interessar
-
Societat
Alerta per presència de salmonel·la en un tipus de carn picada venuda a Catalunya
-
Societat
Dues generacions de pessebristes de la Fira de Santa Llúcia: «Lluitem per mantenir viva la tradició familiar»
-
Societat
Augmenta el negoci de la marihuana i la tinença il·lícita d'armes de foc
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 29 i 30 de novembre
-
Societat
Busquen un creuerista de 76 anys que ha caigut al mar a Tenerife
-
Societat
«Bon dia» i «adeu»: els passatgers dels trens entre París i Barcelona aprenen català
