L'increment d'accidents mortals relacionats amb l'excés de velocitat ha fet que els Mossos augmentin la vigilància a les carreteres catalanes aquest cap de setmana. I per lluitar contra els infractors, els agents de trànsit fan servir radars que no es poden ni detectar ni inhibir amb els aparells que porten molts vehicles.
D'aquesta manera els Mossos esperen frenar el nombre d'accidents relacionats amb l'excés de velocitat. Una de les vies en la que s'ha instal·lat un aparell d'aquest tipus és la C-35, entre Sant Celoni (Vallès Oriental) i Riells i Viabrea (Selva).
Es tracta d'una de les carreteres amb més volum de trànsit aquests dies, i per tant, una de les que més preocupa a Trànsit. El sergent dels Mossos d'Esquadra Josep Burdés explica que l'objectiu és que els conductors "no es refiïn" dels aparells que els indiquen on hi ha radars fixes, i recorda que tenen "molta tecnologia" al seu abast com radars pistoles, o sistemes dinàmics.
Radars indetectables per enxampar conductors infractors i evitar accidents
Els Mossos fan servir aquests aparells en vies com la C-35, una de les més carregades durant l'operació sortida de vacances
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 28 de juliol de 2018 a les 10:39
Et pot interessar
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona