Catalunya ha registrat aquest dilluns un lleuger repunt en la xifra de morts diària per coronavirus, amb 159 defuncions, per les 118 del dia anterior, quan es va registrar la xifra més baixa des que el Departament de Salut va iniciar el nou mètode de recompte. En total, des de l'arribada de la pandèmia s'han comptabilitzat 9.923 víctimes mortals per la Covid-19.
Pel que fa als morts en centres hospitalaris, Salut ha informat que hi han perdut la vida 5.769 persones en total, amb 74 aquest dilluns. Les dades dels morts als hospitals venen dels centres, i les de morts totals, de les funeràries, per la qual cosa es recullen a ritmes diferents i no tenen perquè ajustar-se exactament. De la xifra total, 2.852 persones han mort en una residència, 116 en un centre sociosanitari i 622 al domicili.
Quant als contagis confirmats, els 1.074 nous casos d'avui eleven el nombre total a 50.162. Els pacients considerats greus (dels quals en les últimes hores només se n'han comptabilitzat 19) són 3.827. I pel que fa a les altes, que creixen a bon ritme dia rere dia, ja hi ha gairebé 28.934 persones que s'han recuperat de la Covid-19 i han estat donades d'alta.
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201036[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Repunten les defuncions i Catalunya frega ja els 10.000 morts
En les últimes 24 hores han mort 159 persones, i se superen ja els 50.000 contagis confirmats

ARA A PORTADA
-
-
-
Fins a cinc anys d'autonomia per al Banc Sabadell: totes les condicions per autoritzar l'opa del BBVA Oriol March
-
La Comissió Europea adverteix que pot tombar les condicions a l'opa del BBVA «si és necessari» Redacció
-
L'exèrcit acapara més de la meitat de les inversions de l'Estat en l'administració Ona Sindreu Cladera

- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el 27 d’abril de 2020 a les 21:02
Et pot interessar
-
Societat Retards en sis línies de Rodalies per una incidència tècnica a l'estació del Prat
-
Societat Troben un home mort al portal d'un edifici de Barcelona
-
Societat El temps d'aquest dimecres 25 de juny: quinze comarques en alerta per calor
-
Societat Ni cigarretes ni vapejadors: la nova llei antitabac ho prohibeix tot
-
Societat Investiguen l'aparició de cadàvers lligats de peus i mans al mar de les Illes Balears
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill màxim i alt a quatre comarques per pedregades, esclafits i tornados