La Policia Local de Blanes, en col·laboració amb Bombers i el Sistema d'Emergències Mèdiques va rescatar una dona que s'havia precipitat dins l'aigua des d'una embarcació al port i no podia sortir-ne perquè s'havia fet mal al braç i a l'espatlla.
Mentre esperaven els equips d'emergència, dos agents locals es van haver de tirar a l'aigua mentre dos més els pujaven amb cordes des de terra. Un cop a terra, la dona va ser atesa pel SEM i traslladada a un centre hospitalari.
Com s'ha sabut després, la caiguda va ser accidental, mentre la dona - acompanyada de dues amigues - manipulava alguna cosa a l'embarcació. En caure, es va fer mal a un braç i una espatlla i una de les acompanyants la va aguantar surant entre la passarel·la i el vaixell fins a l'arribada de la Policia Local.
Rescaten una dona que havia caigut des d'una embarcació al port de Blanes
Dos agents de la Policia Local es van haver de tirar a l'aigua mentre dos més els pujaven amb cordes des de terra

- Agents de la Policia Local de Blanes durant el rescat -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2022 a les 11:04
Et pot interessar
-
Societat Detenen una dona de 25 anys per la mort violenta d'un home en un pis de Calella
-
Societat El temps de dimecres 23 de juliol: 33 comarques en alerta per pluges, tempestes i pedra
-
Societat El Meteocat eleva l'alerta per pluges: 33 comarques, nivell taronja i dos dies
-
Societat Creixen les discriminacions lingüístiques en l'àmbit de la salut: 179 casos el 2025
-
Societat Mor DJ Godzi, de 35 anys, en una festa a Eivissa: la família acusa la Guàrdia Civil
-
Societat La família de Montserrat Caballé, a punt de ser desnonada