Ignasi Mulleras, cap de llista de PxC a Girona

El regidor d'Olot havia estat vinculat a partits com Juntas Españolas o Democracia Nacional

Publicat el 04 d’octubre de 2012 a les 07:24
El regidor olotí Ignasi Mulleras encapçalarà la llista de Girona de Plataforma per Catalunya. Mulleras estarà acompanyat a les llistes per la regidora de Salt Maria Osuna, el de Palafrugell Eduard Guerra mentre que el segon lloc es reserva a un "adovat de prestigi gironí". La formació xenòfoba espera aconseguir representació a Barcelona, amb la llista encapçalada per Josep Anglada, i veu possibilitats de fer-ho tant a Tarragona com a Girona.

Mulleras, que va substituir Moisès Font com a regidor un any després de les municipals, ha estat vinculat des de fa anys a formacions ultres. Els anys 80 va formar part de les llistes electorals de Juntas Españolas i, posteriorment, va arribar a ser secretari general de Democracia Nacional a Catalunya.

El candidat per Girona ha explicat a laGarrotxa.info que "centraran la campanya en la immigració, en aquells municipis amb més nouvinguts i també en la corrupció de la resta de grups polítics". Per altra banda, ha afirmat que evitaran el debat independentista.