Junts per Catalunya mantindrà per tercer mandat consecutiu el Consell Comarcal del Ripollès. Ho farà, això sí, amb un pacte que no estarà exempt de polèmica.
Els postconvergents, segons ha pogut saber NacioDigital, han tancat un acord amb MES -amb qui ja governaven plegats- i el PSC. D'aquesta manera, desbanquen ERC que per primera vegada a la història és la força amb més consellers comarcals –en té 8, un més que JxCat-. El PSC, per la seva banda, té dos representants, mentre que ERC i la CUP, un respectivament.
Aquest mateix dimarts JxCat, PSC i MES han ofert als republicans sumar-se al govern, però aquests han rebutjat l'oferta. ERC, que hauria pogut governar amb MES i CUP, només ha aconseguit el suport dels anticapitalistes.
En les files de Junts per Catalunya el nom que ha sonat per ser president comarcal és Joaquim Colomer, extrem que no ha pogut confirmar oficialment aquest diari.
JxCat pacta amb PSC i MES per mantenir el Consell Comarcal del Ripollès
ERC és la primera força a la institució comarcal
ARA A PORTADA
-
Orriols es victimitza per la subvenció en risc a Ripoll: «S'està intentant fer caure el govern» Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Sílvia Orriols punxa: queda desert el polèmic concurs de la residència de Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
L'oposició desconfia del «pla B» d'Orriols per la residència de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Publicat el
10 de juliol de 2019 a
les 20:25
Et pot interessar
-
La Generalitat multa Sílvia Orriols amb 10.000 euros per les declaracions sobre immigració a 8TV
-
Orriols respon al govern espanyol que compleix amb la normativa d'empadronament
-
El govern espanyol avisa Orriols que si no envia l'informe sobre el padró elevarà el cas a l'Advocacia de l'Estat
-
La Síndica adverteix l'Ajuntament de Ripoll que l'empadronament ha de ser immediat
-
Aliança Catalana es queda sola defensant un manifest sobre el 17-A al ple municipal de Ripoll
-
El govern del Consell Comarcal del Ripollès exposa el full de ruta
