La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) de les comarques gironines ha decidit reorganitzar-se pensant en la consulta d'autodeterminació del proper 9 de novembre així com en les municipals del 2015. En una assemblea celebrada dissabte a Banyoles, al Pla de l'Estany, el coordinador territorial Quim Bohils va proposar reestructurar algunes àrees de l'executiva.
El ripollès Agustí Mas assumeix en el nou organigrama les tasques de comunicació en solitari. També es manté la presència de Jordi Gumí, com a cap comarcal del Ripollès, així com l'alcalde de Campdevànol, Joan Manso, com a membre del comitè d'arbitratge. El mateix Manso és un dels dos representants de la JNC al comitè executiu de CDC a les comarques gironines.
La JNC de les comarques gironines es reorganitza de cara a la consulta
Agustí Mas, Jordi Gumí i Joan Manso, part del consell territorial
ARA A PORTADA
-
Cultura Més de 30.000 visitants omplen Ripoll en la sisena edició de la Fira de Bruixes Pau Espí Solé
-
-
Alimentació El poble català de 20 habitants amb un obrador que triomfa amb el panettone: comandes fins a Saragossa Marc Orts
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
29 d’abril de 2014 a
les 08:30
Et pot interessar
-
La Generalitat multa Sílvia Orriols amb 10.000 euros per les declaracions sobre immigració a 8TV
-
Orriols respon al govern espanyol que compleix amb la normativa d'empadronament
-
El govern espanyol avisa Orriols que si no envia l'informe sobre el padró elevarà el cas a l'Advocacia de l'Estat
-
La Síndica adverteix l'Ajuntament de Ripoll que l'empadronament ha de ser immediat
-
Aliança Catalana es queda sola defensant un manifest sobre el 17-A al ple municipal de Ripoll
-
El govern del Consell Comarcal del Ripollès exposa el full de ruta
