L'Anem al Riu no para

Cap de setmana amb activitats a Sant Joan, Ogassa, Campdevànol i Gombrèn.

Publicat el 12 de juny de 2009 a les 15:20


L'Anem al Riu 2009, d'àmbit comarcal, continua fluint al llarg del mes de juny. Aquest cap de setmana les activitats seran a Sant Joan de les Abadesses, Ogassa, Campdevànol i Gombrèn. Es tracta d'una iniciativa per apropar-se al medi fluvial de la mà del Grup de Defensa del Ter (GDT), i des d'enguany, del Centre per a la Sostenibilitat Territorial (CST).

A Sant Joan de les Abadesses les activitats comencen el divendres amb la inauguració de l'exposició del XXI concurs de fotografia de natura de l'Associació de Naturalistes de Girona (ANG) i una xerrada sobre els valors de les planes al·luvials a càrrec de l'Associació Arç. Dissabte es faran brigades de neteja del riu Ter i un esmorzar popular a l'ermita de la Mare de Déu del Prat. També hi hauran activitats infantils i a la tarda un itinerari guiat al gorg de la Malatosca. Diumenge jornada de portes obertes al Molí Petit i visita guiada a la ruta de la Mallerenga tot resseguint la riera d'Arçamala.

Ogassa i Gombrèn també s'estrenen enguany a l'Anem al Riu i ho fan de manera simultània aquest dissabte. A la localitat minera, abans de fer un recorregut per les fonts del poble i el torrent de la font Gran hi haurà un esmorzar popular (09:00). Al poble del Comte Arnau es proposa fer una neteja del riu Merdàs i després un refrigeri al Jardí Botànic.

Finalment les activitats a Campdevànol són una xerrada sobre l'estalvi energètic al centre cívic dissabte a les set de la tarda i una sortida guiada diumenge pels camins 'vora el riu'. La cita, a partir de les 11 davant del consistori.

Galeries de fotos Anem al Riu 2009

Baixada de barques (Ripoll)
Espectacle teatral i piromusical (Ripoll)