Els Bombers de la Generalitat han rescatat, aquest dijous al migdia, una excursionista ferida a la cama, amb una possible fractura, a la zona del Mas el Colomer, al terme municipal de Les Llosses.
Segons han informat, i com que es tractava d'una zona de difícil accés, s'ha activat l'helicòpter amb efectius del Grup de Recolzament d'Actuacions Especials (GRAE) i del Grup d'Emergències Mèdiques (GEM). L'helicòpter de rescat ha dut la ferida, una dona de 49 anys, fins a l'helisuperfície de Campdevànol, on l'esperava una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que l'ha traslladat fins a l'hospital del municipi.
ARA A PORTADA
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
Societat Diverses empreses d'Osona i el Ripollès tanquen o modifiquen l'activitat pel pas del Tour de França Irene Giménez Vinyet
-
Cultura Queralbs homenatja els antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria Gerard Mira
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
06 d’agost de 2015 a
les 17:25
Et pot interessar
-
D'Antònia Font a Guillem Gisbert: aquests són els caps de cartell del Macroclima de Camprodon
-
Mor l'excursionista que va ser arrossegat per una allau de neu a Queralbs
-
Què fer aquest cap de setmana al Ripollès: 16 i 17 de març
-
Una estada de dos mesos i allotjament a Beget per aprendre a treballar en un forn rural: «Volem ajudar a repoblar»
-
Ripoll i Campdevànol ja poden tornar a consumir aigua de l’aixeta
-
Les darreres nevades permeten a Vallter i Núria oferir les millors condicions de la temporada d'esquí
