L’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses portarà a terme, durant els pròxims sis mesos, un programa pilot destinat a millorar l’atenció a la gent gran del municipi. El projecte consisteix a proporcionar un servei d’acompanyament a les persones majors de 70 anys empadronades al poble i que visquin soles, per tal de facilitar-los fer la compra, anar al metge o al casal d’avis, per exemple.
L’objectiu de la iniciativa és doble, ja que a més de millorar les condicions de vida de la gent gran i evitar l’aïllament social de les persones que es troben en pitjors condicions físiques, també s’ha pogut contractar una persona a l’atur a través del programa Treball als Barris del Servei d’Ocupació de Catalunya, sol·licitat i coordinat per l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses.
El servei d’atenció a la gent gran és gratuït i compta amb el suport del Consorci de Benestar Social del Ripollès. Totes les persones que estiguin interessades a adherir-se a aquest programa ho han de fer abans del 30 de gener a les oficines de l’Ajuntament, o bé trucant al telèfon 972 720 100 (extensió 200).
Sant Joan engega un programa pilot d'atenció als avis que viuen sols
La iniciativa s'adreça a majors de 70 anys amb risc d’aïllament
Ara a portada
Publicat el 20 de gener de 2015 a les 17:50
Et pot interessar
-
D'Antònia Font a Guillem Gisbert: aquests són els caps de cartell del Macroclima de Camprodon
-
Mor l'excursionista que va ser arrossegat per una allau de neu a Queralbs
-
Què fer aquest cap de setmana al Ripollès: 16 i 17 de març
-
Una estada de dos mesos i allotjament a Beget per aprendre a treballar en un forn rural: «Volem ajudar a repoblar»