Imatges | Victòria periodística contra els polítics

Un aferrissat combat a vòlei entre la classe política i els periodistes ha donat el tret de sortida a la Festa Major de Sant Cugat

Publicat el 25 de juny de 2021 a les 15:14

Els hem ensenyat. Els periodistes ens hem imposat davant la classe política de Sant Cugat en un aferrissat partit de vòlei al PAV3 de la Rambla del Celler. Dos sets seguits guanyats (25 a 23 i 25 a 18) han alçat als del bolígraf i la llibreta fins a la victòria en un match molt igualat on han destacat les rialles, l'esportivitat i el joga bonito.

El clàssic enfrontament per Festa Major ha deixat enrere per primera vegada la pilota de futbol i s'ha canviat per la de vòlei amb l'objectiu d'obrir-se cap a altres disciplines esportives. L'esdeveniment, organitzat per Àlex López, ha estat un èxit i tothom s'ha quedat amb ganes de tornar-nos a trobar a les pistes l'any vinent. 

[slideflaix]1269[/slideflaix]