«L'aneguet lleig», nou espectacle titellaire de Can Ninot

La funció de la companyia Teatre amb Miniatura se celebrarà aquest cap de setmana

Publicat el 24 de setembre de 2021 a les 14:00

Després de "Els tres porquets", arriba "L'aneguet lleig" per donar continuïtat a la nova temporada titellaire de Can Ninot. A càrrec de la companyia Teatre amb Miniatura, l'obra de caire familiar es podrà veure dissabte 24 a les 18 h i diumenge 25 a les 12 h al local del carrer de Castellví, 8.

L'aneguet ha de marxar de la granja on no té amics, els altres ànecs li diuen que és lleig, molt gran i més fosc, i ell vol jugar però no el deixen. El petit animal cercarà per tot arreu amics de debò que no se'n riguin del seu color i de la seva mida. Tot i que anirà a parar a casa d'una bruixa, amb l'ajuda de la fada espavilada i el follet trapella arribarà al camí que porta al riu. En mirar-se a l'aigua quedarà bocabadat de veure com en fer-se gran s'ha convertit en un cigne.

Com a novetat, es podran adquirir les entrades per un preu de 7.5 euros de manera anticipada a través de la web de Can Ninot o en taquilla.