Torna la inestabilitat i aquest dijous estarà marcat per les pluges i els núvols. Xàfecs generalitzats al llarg del dia, potser amb més continuïtat a la tarda. Les precipitacions no afectaran el mercuri, que escalarà valors però es mantindrà un ambient agradable.
El dia es llevarà amb un cel clarament tapat i núvols amenaçadors, encara que tampoc es descarta alguna clariana a la primera part del dia. A la tarda és quan està previst que les pluges siguin més constants i fins i tot en forma de tempesta.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zbKrO-0Mfew[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un cel entre mig i molt ennuvolat en general i és probable precipitació, especialment a partir de la tarda. Tot i que a diferència d'aquests dies, serà d'intensitat feble, però puntualment moderada i acompanyada de tempesta al final del dia al quadrant nord-oest del territori.
La temperatura mínima serà moderadament més alta, es mourà entre els 10 i 15 ºC i la màxima ho farà entre els 23 i 28 ºC.
Ara a portada
Publicat el 10 de juny de 2020 a les 20:30
Et pot interessar
-
L'escola Gerbert d'Orlhac crea unes àudio-guies per visitar Sant Cugat
-
L'Associació de Veïns de Volpelleres demana que es descarti la Guinardera com a ubicació de l'escola La Mirada
-
El mestre de la Salle i el Viaró acusat d'agressió sexual nega els fets
-
Tres detinguts per robatoris a zones comercials de Sant Cugat