El nombre de morts per coronavirus a Catalunya augmenta aquest dimecres però la xifra de noves defuncions és lleugerament inferior a la de dimarts. El nombre de persones que han perdut la vida durant les últimes 24 hores segueix sent superior al centenar, situant-se avui en 156, lleugerament per sota dels 177 del dia anterior. Amb aquestes dades, el saldo de morts s'eleva a 672. En l'aspecte positiu, aquest dimarts s'han comptabilitzat un total de 423 altes, i la suma total de persones que han superat la malaltia és de 1.697.
La xifra de nous contagis per coronavirus també ha disminuït respecte als nombres de dimarts, amb 1.655 nous casos. Amb aquestes xifres, el total de positius acumulats és ara d'11.592. Del total d'afectats, 1.021 estan greus, sumant gairebé 300 més que les de dimarts.
Pel que fa al brot d'Igualada i la Conca d'Òdena, on s'han pres mesures més restrictives en el confinament, Salut confirma un total acumulat de 332 positius de coronavirus SARS-CoV-2. Del nombre total de casos, 140 són professionals sanitaris. 43 persones han mort des de l'inici de la pandèmia a la zona.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198343[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198401[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198165[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
156 morts en les darreres 24 hores a Catalunya pel coronavirus
Les xifres de defuncions i de nous contagis d'aquest dimecres són lleugerament inferiors a les del dia anterior
Ara a portada
Publicat el 25 de març de 2020 a les 21:48
Actualitzat el 26 de març de 2020 a les 09:33
Et pot interessar
-
Societat Collboni es compromet a construir equipaments i habitatge protegit a Glòries després d’inaugurar el nou parc
-
Societat Un incendi crema una gran pila de ferralla en una indústria a Can Tunis, entre Barcelona i l'Hospitalet
-
Societat Per què mai s'acaba de reformar la plaça de les Glòries?
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7