El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha confirmat que el seu departament destinarà enguany una partida de 400.000 euros per realitzar actuacions de neteja, manteniment i conservació de les lleres dels rius.
Vila ho ha donat a conèixer en la plantada simbòlica de 200 d'arbres que s'ha portat a terme en una zona del riu Ter, a Jafre, cremada pel foc del Baix Empordà que va calcinar més de 500 hectàrees el novembre passat.
En total, des de fa uns dos mesos, s'han realitzat una dotzena d'actuacions als municipis afectats per aquest foc - Jafre, Foixà, Colomers i Vilopriu- que han tingut un cost de 40.000 euros i que s'han basat en reduir el volum de massa vegetal.
400.000 euros per netejar les lleres dels rius
L'ACA ha realitzat una dotzena d'actuacions en els municipis afectats pel passat incendi del Baix Empordà
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de gener de 2014 a les 16:30
Et pot interessar
-
Societat Has comprat la balisa V-16? Facua alerta que pots haver estat víctima d'un frau
-
Societat
Quina és la nova paraula de l'any? Vota-la
-
Societat
Descobreixen com atacar millor el tumor més habitual en càncer de mama
-
Societat
El rescat més «màgic» dels Mossos a Barcelona
-
Societat
Els carrers ratifiquen els avisos en sensellarisme: «Soc aquí perquè ja no puc pagar ni una habitació»
-
Societat
El temps d'aquest dijous 4 de desembre de 2025: núvols arreu i precipitacions a set comarques
