Tres detinguts i un total de nou contenidors cremats. Aquest és el balanç de la concentració que s'ha fet aquest divendres a Salt (Gironès), on una cinquantena de joves, majoritàriament menors d'edat, han protagonitzat actes vandàlics.
La manifestació es va organitzar com a acte de suport al noi que dissabte passat va caure daltabaix d'un cinquè pis en intentar escapar de la policia, que el perseguia per haver robat una moto.
Dos dels detinguts són menors i, segons la policia, la detenció ha quedat sense efectes, mentre que el tercer detingut, de 23 anys, ja ha passat a disposició judicial. L'alcaldessa del municipi, Iolanda Pineda, ha assegurat que els actes "no quedaran impunes ni sense resposta".
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 15 de gener de 2011 a les 15:27
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça