Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Moià i la comissaria de Manresa van detenir el dia 3 de desembre tres homes, de 38, 26 i 27 anys, i veïns de Barcelona, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força interior de domicili.
Els passat 3 de desembre, pels volts de les nou del vespre, els mossos estaven donant pas alternatiu en un accident de trànsit a la carretera C-59, en el terme municipal de Sant Quirze Safaja (Moianès).
Mentre els agents regulaven el trànsit un vehicle que s'apropava al lloc de l'accident no va fer cas a les indicacions dels agents i va envair el sentit contrari. A més, un dels agents va observar com un dels ocupants llençava un objecte a fora del cotxe.
Davant d'això els mossos van aturar el vehicle i van identificar els tres ocupants. En l'escorcoll del turisme van trobar joies, diners i eines susceptibles de ser utilitzades per cometre robatoris.
Per altre banda, els agents van poder recuperar l'objecte que havien llençat i van esbrinar que era un cartera sostreta aquella mateixa tarda en un robatori a un domicili de Sant Feliu Sasserra. Davant d'això, els mossos van detenir els tres ocupants per la seva presumpte relació amb els fets.
Posteriorment, després de diverses gestions amb els objectes recuperats, els mossos van esbrinar que els detinguts havien entrat a dues cases més de Sant Feliu Sasserra.
Els detinguts van passar el dia 5 de desembre a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, el qual va decretar el seu ingrés a presó.
A presó tres detinguts per robatoris a domicilis de Sant Feliu Sasserra
Els detinguts van ser interceptats en un operatiu dels Mossos per un accident a Sant Quirze Safaja
ARA A PORTADA
-
Rufián dibuixa el pla de conjura de l'esquerra: «No podem competir 14 partits iguals» Lluís Girona Boffi
-
El Govern força que els migrants regularitzats per Sánchez hagin d'acreditar el català Lluís Girona Boffi
-
-
La compra especulativa continua encallant l'acord Govern-Comuns pels pressupostos Bernat Surroca Albet
-
ERC i el govern espanyol ultimen l'acord pel consorci d'inversions Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
Publicat el
07 de desembre de 2019 a
les 17:12
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos detenen un home de 20 anys per la mort violenta d'un altre a Sant Andreu
-
Societat
Vall d’Hebron extirpa un tumor inoperable amb una tècnica del trasplantament hepàtic
-
Societat La Generalitat impulsa l’Any Bressola per celebrar 50 anys d’educació en català a la Catalunya del Nord
-
Societat
Educació es mou després de la vaga: ofereix 1.500 euros més en quatre anys als docents
-
Societat
Revolut es passa al català: busca traductors per incorporar la llengua gràcies a la pressió ciutadana
-
Societat
Una incidència a Movistar, Vodafone i Orange deixa milers d'empreses sense internet durant cinc hores
