L'Audiència de Girona ha absolt la pianista de Puigcerdà que s'enfrontava a anar a la presó acusada de molestar una veïna assajant amb l'instrument vuit hores al dia. La sentència conclou que, arran de les queixes de la veïna de dalt, la pianista, Laia Martín, i els seus pares van dur a terme diverses obres per insonoritzar l'habitació.
A més, la sentència també ressalta que no s'ha pogut acreditar que hi hagi una relació directa entre el so de l'instrument i el trastorn nerviós que patia la denunciant. La sentència, de forma contundent, critica que el cas d'unes queixes per soroll arribessin tan lluny i qualifica de "desproporcionada" la pena de 7 anys i mig que sol·licitava inicialment la fiscalia.
Absolen la pianista de Puigcerdà
La sentència es mostra crítica amb la petició "desproporcionada" de pena de presó per una qüestió de queixes per soroll
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
Publicat el 26 de novembre de 2013 a les 17:44
Et pot interessar
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona