El Jutjat Penal Número 1 de Girona ha absolt un conductor de 58 anys que va circular per l'autopista AP-7 en contra direcció des de Figueres fins a Sant Julià de Ramis (Gironès). Tot i que l'acusat va arribar a fer més de 30 quilòmetres, la sentència l'absol perquè considera provat que no ho va fer a consciència i que, quan se'n va adonar, estava massa nerviós per reaccionar. A més, el jutjat també indica que, durant bona part del trajecte va circular amb els quatre intermitents posats per alertar la resta d'usuaris de l'AP-7, majoritàriament camions.
L'home estava acusat per conducció temerària i s'enfrontava a una condemna de tres anys de presó, vuit de retirada de carnet i a pagar 6.000 euros de multa. Els fets van tenir lloc el 16 de maig d'aquest 2012.
Absolt un home que va conduir 30 quilòmetres en contra direcció
Societat
El jutjat considera provat que no ho va fer a consciència
ARA A PORTADA
-
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política Pedro Sánchez entra en precampanya a «La Revuelta» sense esquivar preguntes: «Els casos de corrupció m'han decebut» Neus Climent
-
Publicat el
05 de novembre de 2012 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Societat
Quatre turismes xoquen i un dels cotxes s'incendia a l'AP-7 a Sant Cugat del Vallès
-
Societat
Detecten el virus Shamonda a tres granges de Girona: és perillós?
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
-
Societat
Catalunya millora en igualtat de gènere als llocs de poder, però manté l'alta segregació laboral
-
Societat
Primer pas d'aliança entre ciutats a l'Estat per «reforçar» la mirada metropolitana
