El Jutjat Penal Número 1 de Girona ha absolt un conductor de 58 anys que va circular per l'autopista AP-7 en contra direcció des de Figueres fins a Sant Julià de Ramis (Gironès). Tot i que l'acusat va arribar a fer més de 30 quilòmetres, la sentència l'absol perquè considera provat que no ho va fer a consciència i que, quan se'n va adonar, estava massa nerviós per reaccionar. A més, el jutjat també indica que, durant bona part del trajecte va circular amb els quatre intermitents posats per alertar la resta d'usuaris de l'AP-7, majoritàriament camions.
L'home estava acusat per conducció temerària i s'enfrontava a una condemna de tres anys de presó, vuit de retirada de carnet i a pagar 6.000 euros de multa. Els fets van tenir lloc el 16 de maig d'aquest 2012.
Absolt un home que va conduir 30 quilòmetres en contra direcció
El jutjat considera provat que no ho va fer a consciència
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de novembre de 2012 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
