Absolt un professor de tenis jutjat per abús a una menor

L'encausat s'enfrontava a una pena de deu anys de presó

Publicat el 21 de novembre de 2014 a les 19:03
L'Audiència de Barcelona ha absolt un professor de tenis de Montcada i Reixac al considerar que no ha pogut "arribar a la convicció absoluta" que hagués abusat d'una alumna des dels dotze anys, pels que s'enfrontava a una pena de 10 anys de presó.

En la sentència, recollida per Europa Press, se sosté que no ha quedat acreditat que l'acusat, Ricardo Esteban E., hagués aprofitat viatges per tornejos o moments en que es trobava sol amb la menor per "aconseguir tenir les relacions sexuals" amb ella.

Malgrat això, la sentència admet que hi ha hagut "certs comportaments com a mínim estranys", com ara que el 2010 compartissin habitació al pis on vivien tot i que hi havia més cambres disponibles, que li dones classes de franc, li fes regals o li pagues la compra, però insisteix en que no s'ha pogut acreditar que hi hagués abusos sexuals.