L'Audiència de Barcelona ha absolt un professor de tenis de Montcada i Reixac al considerar que no ha pogut "arribar a la convicció absoluta" que hagués abusat d'una alumna des dels dotze anys, pels que s'enfrontava a una pena de 10 anys de presó.
En la sentència, recollida per Europa Press, se sosté que no ha quedat acreditat que l'acusat, Ricardo Esteban E., hagués aprofitat viatges per tornejos o moments en que es trobava sol amb la menor per "aconseguir tenir les relacions sexuals" amb ella.
Malgrat això, la sentència admet que hi ha hagut "certs comportaments com a mínim estranys", com ara que el 2010 compartissin habitació al pis on vivien tot i que hi havia més cambres disponibles, que li dones classes de franc, li fes regals o li pagues la compra, però insisteix en que no s'ha pogut acreditar que hi hagués abusos sexuals.
Absolt un professor de tenis jutjat per abús a una menor
Societat
L'encausat s'enfrontava a una pena de deu anys de presó
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat creua els dits perquè la fragilitat de Sánchez no entorpeixi la reforma del finançament Bernat Surroca Albet
-
Societat El Govern replanteja l'oficina de la renda bàsica universal i en reubica el director Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern admet que la xifra de migrants regularitzats a Catalunya superarà les previsions Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tribunal Suprem obre la porta a paralitzar la regularització extraordinària de migrants Redacció
-
Internacional El Tribunal Suprem rebutja l’intent de Trump d’acabar amb la ciutadania per naixement Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
21 de novembre de 2014 a
les 19:03
Et pot interessar
-
Societat «Com feia la meva tia»: Albert Batlle envia els barcelonins al Corte Inglés per refugiar-se de la calor
-
Societat Gairebé el 90% dels funcionaris docents obté la primera plaça escollida per al curs vinent
-
Societat
Així serà la nova xarxa de Rodalies i Regionals: noves línies, perllongacions i millors freqüències
-
Societat El Parlament aprovarà la reclassificació professional del personal laboral d'atenció educativa
-
Societat
FGC convoca 42 places de maquinista per a la futura línia R-Aeroport
-
Societat
Desconvocada la vaga de les bugaderies industrials prevista per al 6 i 7 de juliol
