La secció cinquena de l'Audiència de València ha absolt a dos policies nacionals espanyols acusats de detenció il·legal i lesions a Miquel Gironès, dolçainer d'Obrint Pas. Els fets es remunten al març de 2013: els agents van demanar al músic que s'identifiqués després de veure com llançava papers des del seu cotxe.
Els magistrats consideren que "existeixen versions contradictòries sobre el succeït" i per tant "donant el mateix valor i versemblança a tots dos, el fet no queda provat ni demostrat", conclou l'Audiència de València.
Gironès assegura que els dos policies es van encarar a ell per parlar en valencià, el van insultar i li van clavar cops. Per la seva banda, els agents desmenteix l'agressió i afirmen que el músic es va posar nerviós i va empènyer un dels policies.
Absolts dos policies espanyols acusats d'agredir un dolçainer d'Obrint Pas
La secció cinquena de l'Audiència de València considera que el "fet no queda provat" perquè les versions dels agents i Miquel Gironès són contradictòries
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de novembre de 2015 a les 22:46
Et pot interessar
-
Societat Educació atura el grup estable de substitucions un any després de la seva creació
-
Societat Barcelona crea una prestació de fins a 1.500 euros mensuals per a famílies desnonades
-
Societat El temps d'aquest divendres 27 de juny: a les portes d'una nova alerta per calor
-
Societat La justícia suspèn les multes a dues aerolínies per cobrar l'equipatge de mà
-
Societat Els joves i la violència de gènere: un 23% dels homes i un 13% de les dones la neguen
-
Societat Catalunya necessita gairebé 14.000 infermeres per arribar a la mitjana europea