Accident laboral a Badalona. Quatre persones han resultat ferides en l'esfondrament parcial d'un edifici de nova construcció que ha tingut lloc aquest dijous, cap a dos quarts de vuit del vespre, al carrer de Guifré, cantonada amb el carrer Ponent.
Segons han explicat els Bombers, que han enviat sis dotacions al lloc dels fets, els afectats estaven posant formigó a la tercera planta quan per causes que encara es desconeixen s'ha ensorrat el forjat.
Els quatre ferits han estat evacuats a una zona segura. El cos d'emergències ha explicat que dos dels afectats han estat donats d'alta al mateix indret, i que els altres dos han estat traslladats a l'hospital Can Ruti.
[plantillavirals]
Accident laboral a Badalona: quatre ferits per l'esfondrament d'un edifici
Societat
Els afectats posaven formigó a la tercera planta quan, per causes que es desconeixen, s'ha ensorrat el forjat
- Ambulància -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
-
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
23 de març de 2023 a
les 20:09
Et pot interessar
-
Societat
Ceuta, Lampedusa i Gaza miralls d’Europa (i 2)
-
Societat
Un robot xinès supera el rècord mundial d'Usain Bolt en els 100 metres d'atletisme
-
Societat
Detingut el propietari del cotxe calcinat que hauria originat l'incendi de l'Alt Penedès
-
Societat
Inici de curs educatiu convuls després d'un any de mobilitzacions «històriques»: i ara, què?
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
