El conductor d’un camió ha mort aquesta tarda en un accident laboral en bolcar el vehicle que conduïa. L’accident ha tingut al camí Nou de la Rovira, a Sant Martí de Centelles (Osona), a l’alçada del quilòmetre 14 de la carretera C-1413b.
El camió ha bolcat en cedir-li una roda mentre descarregava terra en unes obres d’ampliació d’un camí. El conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 42 anys amb domicili a Vic, ha quedat atrapat i ha mort a l’acte.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat cinc dotacions dels Mossos d’Esquadra i quatre dels Bombers de la Generalitat, els quals han hagut de dur a terme tasques d’excarceració per recuperar la víctima de l’interior del camió.
Accident laboral mortal a Sant Martí de Centelles
Un camió ha blocat mentre descarregava terra per les obres d'ampliació d'un camí
Ara a portada
Publicat el 05 de juliol de 2010 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa