El conductor d’un camió ha mort aquesta tarda en un accident laboral en bolcar el vehicle que conduïa. L’accident ha tingut al camí Nou de la Rovira, a Sant Martí de Centelles (Osona), a l’alçada del quilòmetre 14 de la carretera C-1413b.
El camió ha bolcat en cedir-li una roda mentre descarregava terra en unes obres d’ampliació d’un camí. El conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 42 anys amb domicili a Vic, ha quedat atrapat i ha mort a l’acte.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat cinc dotacions dels Mossos d’Esquadra i quatre dels Bombers de la Generalitat, els quals han hagut de dur a terme tasques d’excarceració per recuperar la víctima de l’interior del camió.
Accident laboral mortal a Sant Martí de Centelles
Un camió ha blocat mentre descarregava terra per les obres d'ampliació d'un camí
ARA A PORTADA
-
Foment amenaça de portar al TC les mesures estrella d'Illa i els Comuns en habitatge Pep Martí i Vallverdú
-
-
Ni les carícies ni la pressió del Govern mouen ERC pels pressupostos: «Facin complir els acords» Bernat Surroca Albet
-
Hezbol·là s'uneix al conflicte bèl·lic a l'Orient Mitjà mentre Israel continua atacant «el cor de Teheran» Redacció
-
Publicat el
05 de juliol de 2010 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Tres trens per hora i sentit a l'R1 per un robatori de cable entre Clot i Arc de Triomf
-
Societat
«L'actual crisi ferroviària quedarà curta d'aquí a uns anys»
-
Societat
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Societat
«Per Sant Medir repartirem 26 tones de caramels tous, vegans i sense gluten»
-
Societat
Un any de presó per a un mosso que es va quedar el mòbil i els auriculars d'un home mort al carrer
-
Societat
La presència d'Israel al Mobile aixeca protestes i mostra les costures dels compromisos polítics a Barcelona
