Una dona d'edat avançada va morir aquest dissabte a la tarda en un accident de trànsit a l'A-2 a Castellolí (Anoia), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). El sinistre es va produir poc després de les dues del migdia al quilòmetre 561 de l'A-2 quan un cotxe amb cinc ocupants a bord va sortir de la via.
En un primer moment, el conductor del turisme va resultar il·lès, mentre que la passatgera davantera i dos ocupants del darrera van patir ferides lleus. Una tercera passatgera de la part posterior però va resultar ferida molt greu i va ser traslladada a l'hospital de Bellvitge, on va morir passades les set de la tarda. Es tracta de Teresa A. J., d'edat i veïnatge encara desconegut.
Fins al lloc del sinistre s'hi van desplaçar 3 dotacions dels Mossos d'Esquadra, 1 vehicle dels Bombers de la Generalitat i 1 unitat del SEM.
Accident mortal a l'A-2
Societat
Una dona d'edat avançada perd la vida en una sortida de via a Castellolí
ARA A PORTADA
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
-
Política La Diada arrenca amb l’ofrena floral l’endemà de la tensió al Fossar Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
-
Política Illa reivindica la convivència a les portes de la Diada: «Ningú és més català que ningú» Bernat Surroca Albet
Publicat el
30 de setembre de 2012 a
les 13:26
Et pot interessar
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
-
Societat
Catalunya estudia el model neerlandès de peatge: en què consisteix?
-
Societat
El govern espanyol destina 17 milions a comprar 70 km de cable després dels robatoris a l'R3
-
Societat
Estabilitzat l'incendi que ha cremat una zona de matolls a Montjuïc
-
Societat
El metro de Barcelona es reforçarà amb 12 trens addicionals la tarda de la Diada
