Una dona d'edat avançada va morir aquest dissabte a la tarda en un accident de trànsit a l'A-2 a Castellolí (Anoia), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). El sinistre es va produir poc després de les dues del migdia al quilòmetre 561 de l'A-2 quan un cotxe amb cinc ocupants a bord va sortir de la via.
En un primer moment, el conductor del turisme va resultar il·lès, mentre que la passatgera davantera i dos ocupants del darrera van patir ferides lleus. Una tercera passatgera de la part posterior però va resultar ferida molt greu i va ser traslladada a l'hospital de Bellvitge, on va morir passades les set de la tarda. Es tracta de Teresa A. J., d'edat i veïnatge encara desconegut.
Fins al lloc del sinistre s'hi van desplaçar 3 dotacions dels Mossos d'Esquadra, 1 vehicle dels Bombers de la Generalitat i 1 unitat del SEM.
Accident mortal a l'A-2
Societat
Una dona d'edat avançada perd la vida en una sortida de via a Castellolí
ARA A PORTADA
-
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política Pedro Sánchez entra en precampanya a «La Revuelta» sense esquivar preguntes: «Els casos de corrupció m'han decebut» Neus Climent
-
Publicat el
30 de setembre de 2012 a
les 13:26
Et pot interessar
-
Societat
Quatre turismes xoquen i un dels cotxes s'incendia a l'AP-7 a Sant Cugat del Vallès
-
Societat
Detecten el virus Shamonda a tres granges de Girona: és perillós?
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
-
Societat
Catalunya millora en igualtat de gènere als llocs de poder, però manté l'alta segregació laboral
-
Societat
Primer pas d'aliança entre ciutats a l'Estat per «reforçar» la mirada metropolitana
