La Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat (DGPC) ha activat, a les 18.38 hores, la fase d’alerta del Pla especial d’emergències per Inundacions a Catalunya (INUNCAT) per la pulja i incidències acumulades.
La pluja està afectant algunes carreteres catalanes, entre les quals està tallada la C-17 a l’altura de Mollet del Vallès; hi ha congestió a la B-20 a l’alçada de Santa Coloma de Gramenet sentit Mataró; i també al nus de la Trinitat.
L’estació de metro de Can Cuiàs, a la línia L-11, està fora de servei a causa de l’acumulació d’aigua, segons Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). El telefèric de Montjuïc també ha estat tancat per les condicions meteorològiques.
El temporal de pluja també ha fet suspendre aquesta tarda temporalment algunes proves del Campionat d’Europa d’Atletisme, que es disputen a Barcelona, i que ja s’han pogut reprendre.
D’altra banda, els Bombers de la Generalitat han rebut al llarg de la tarda un total de 125 avisos relacionats amb la pluja, dels quals 85 a la Regió d’Emergències Metropolitana Nord; i 40 a la Regió d’Emergències Centre. D’aquests avisos, els bombers han treballat gairebé en la meitat i no n’hi ha hagut cap amb registre de persones afectades.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juliol de 2010 a
les 20:13
Et pot interessar
-
Societat
Nova protesta dels mestres: negar-se a fer sortides i colònies
-
Societat
Nova vaga dels metges: rua reivindicativa per Barcelona per denunciar la sobrecàrrega laboral
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de febrer
-
Societat
«Santaco» com a punt de trobada en la defensa municipal del català
-
Societat
La nova vida de Tito Álvarez al Carib: «És una terra d'oportunitats»
-
Societat
La Sagrada Família arriba als 172,5 metres d'altura i canvia l'«skyline» de Barcelona
