El Departament de Sanitat del govern de l'Aragó ha activat aquest dimecres, a les 14.10 h, el protocol sanitari per l'aparició d'un cas sospitós d'Ebola a la localitat de Monzó. Es tracta d'un home de 31 anys que va tornar el 23 de novembre passat a l'Estat després d'haver passat tres setmanes a Mali.
L'individu s'ha trobat malament aquest dimecres, i s'ha posat en contacte amb el centre de salut de Monzó per explicar que tenia febre alta, mal de gola i mal de cap. Tots tres símptomes es recullen al protocol de l'Ebola, per la qual cosa se l'ha aïllat al domicili per traslladar-lo després a l'Hospital Royo Villanova de Saragossa.
El govern aragonès ha volgut transmetre un missatge de tranquil·litat a la població afirmant que la comunitat està preparada per afrontar situacions d'aquest tipus i han recordat de què es tracta d'un cas pendent de confirmació analítica.
Activen el protocol sanitari per un cas sospitós d'Ebola a l'Aragó
L'home va tornar de Mali el 23 de novembre, i ha presentat símptomes des d'aquest dimecres
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2014 a
les 19:07
Et pot interessar
-
Societat
CCOO i UGT convoquen una nova vaga a Rodalies
-
Societat
Collboni aprovarà amb Junts el Pla d'Usos de Ciutat Vella que aixeca polseguera pel debat turístic
-
Societat L'espanyol amb hantavirus es troba millor i ja està «gairebé asimptomàtic»
-
Societat
Plataforma per la Llengua denuncia «1.000 dies de bloqueig polític» de l'oficialitat del català a Europa
-
Societat
Canvia el sistema de pagament a les farmàcies: quant pagaràs pels medicaments en funció del teu sou?
-
Societat
Millores a Ferrocarrils: renovarà deu ascensors i nou escales mecàniques a les línies metropolitanes
