Els Mossos d'Esquadra investiguen una nova violació múltiple a Catalunya. Tal com ha avançat Metrópoli Abierta i ha confirmat la mateixa policia catalana, tres homes haurien agredit sexualment una dona la matinada del 8 de juny -dijous passat- al Raval de Barcelona, al districte de Ciutat Vella.
[noticiadiari]2/257918[/noticiadiari]
La policia va registrar l’incident en el moment en què s'hauria produït i, a hores d'ara, ja ha obert una investigació per esclarir-ne tots els detalls, encara que la víctima no ha presentat cap denúncia. Els Mossos no han volgut precisar si va ser ella mateixa o algun testimoni qui va notificar l’agressió.
Segons les últimes dades del cos, del gener al març d'aquest 2023 les denúncies per violències sexuals han augmentat gairebé un 19% al país en comparació amb el mateix període del 2022. Quasi un de cada tres d'aquests atacs s'han comès a Barcelona, amb un 28%. I tot i que el nombre de denúncies no ha parat d'augmentar els últims anys, la policia catalana considera que es cometen moltes més agressions de les que es comuniquen. De fet, ha detallat que el nombre de denúncies ocultes podria ser d'entre el 70 i el 90%.
[noticiadiari]2/256817[/noticiadiari]
Els Mossos han atès en els últims sis mesos 1.487 víctimes, la immensa majoria dones, 1.305, el que suposa un 87,8% del total. A més a més, quasi el 40% són menors. I, si posem el focus en els agressors, s'ha seguit la pista d'un miler de persones, gairebé totes homes, en més d'un 95% dels casos.
[plantillavirals]
Acusen tres homes de violar una noia de matinada al Raval
Els Mossos d'Esquadra ja investiguen els fets, produïts presumptament la matinada de dijous passat, tot i que la víctima no ha presentat denúncia
- Llums d'un cotxe dels Mossos -
- Blanca Blay / ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2023 a
les 18:01
Et pot interessar
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
-
Societat
Mor la «mare» dels caganers, Anna Maria Pla Massot, als 79 anys
-
Societat
«Es pot registrar la mobilitat més important de l'any»: Trànsit engega el dispositiu especial per la segona Pasqua
