Les icòniques galeries El Camello de Barcelona han de tancar després de gairebé 50 anys. La crisi econòmica derivada de la pandèmia de la Covid no ha permés els comerciants pagar el lloguer i el propietari els ha portat al jutjat per reclamar el desnonament.
El passatge comercial tancarà a principis de setembre, tal com ha informat El Periòdico. La capital catalana diu adeu a una zona que ha acollit establiments de roba underground i on s'han vestit tribus urbanes durant les últimes cinc dècades.
Tot i les intencions del propietari, els llogaters han acordat retornar les claus dels locals voluntàriament. Així, desapareixen les botigues d'El Mercadillo del carrer de la Portaferrissa i també el bar El Jardí, característic per tenir una terrassa dins de l'establiment. El camell que rebia els clients a l'entrada del passatge es despedeix, doncs, gairebé cinquanta anys després.
[plantillacoronavirus]
Adeu a les Galeries «El Camello» de Portaferrissa
La crisi de la Covid obliga a tancar aquest icònic passatge comercial del centre de Barcelona
- El Mercadillo, al carrer de Portaferrissa de Barcelona | Cat Real Estate -
- | Cat Real Estate
ARA A PORTADA
-
-
El Govern mobilitzarà 3.300 milions d'euros en sis anys per accelerar les «infraestructures estratègiques» Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
-
Espanya i Polònia festegen al Cercle davant l'«amenaça permanent» de Rússia i l'extrema dreta Pep Martí i Vallverdú
-
Les exigències de Gabriel Rufián fan aflorar les tensions al grup d'ERC al Congrés Lluís Girona Boffi
Publicat el
14 d’agost de 2021 a
les 14:13
Et pot interessar
-
Societat
El Govern tira de símbols i cultura popular per l'espot de benvinguda a Lleó XIV
-
Societat
El sindicat de Mossos USPAC xifra en 28 els tirotejos a Catalunya des de principi d'any
-
Societat
En marxa la consulta mentre els docents continuen amb les mobilitzacions
-
Societat
Far universal
-
Societat
I tan lleidatans que es volen
-
Societat
Els migrants «estan més sans» però van més a urgències que els nascuts a l'Estat, segons Sanitat
