El Zoo de Barcelona enderrocarà el pròxim mes de juny l'històric Aquarama, la casa de l'orca Ulises. Ho farà durant el pròxim mes de juny i el terreny ja té adjudicada una nova funció: s'hi construirà una reserva per a animals.
Es tracta d'un espai on s'ubicaran diverses espècies temporalment mentre es reformen els seus recintes. Segons ha avançat Betevé, la reserva s'inaugurarà a principis de l'any vinent i serà una zona amb dormitoris i condicionada per allotjar les diferents espècies de manera temporal.
A més, el Zoo experimentarà també altres canvis. Entre aquests, hi ha la previsió d'enderrocar també el delfinari, que actualment està en desús. Els tres últims dofins que hi vivien es van traslladar a Atenes el juliol del 2020, tot i que per ara no hi ha data concreta.
[plantillavirals]
Adeu a l'històric Aquarama del Zoo de Barcelona
Societat
La casa de l'orca Ulises s'enderrocarà al mes de juny i s'hi construirà una reserva per a animals
- El Zoo de Barcelona -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Societat La solució per a les illes de cases afectades per la Sagrada Família torna a embarrancar David Cobo
-
-
Política Un viatge per reforçar els «vincles compartits»: això farà Illa a Extremadura Bernat Surroca Albet
-
Política Amnistia a Carles Puigdemont: anatomia d'un bloqueig que comença a esberlar-se Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
28 de març de 2022 a
les 14:23
Et pot interessar
-
Societat
Un ferit per arma blanca en una baralla amb una desena d'implicats a Barcelona
-
Societat Les famílies en allotjaments d’urgència de Barcelona dupliquen el temps d’estada
-
Societat
Una baralla entre dos conductors a Barcelona acaba amb un d’ells ferit per arma blanca
-
Societat Zones rurals, persones amb pocs recursos i dones: els perfils més afectats per la pobresa de transport
-
Societat
Anthropic i OpenAI demanen «baixar el ritme» de desenvolupament de la IA
-
Societat
Catalunya Last Call: divuit veus per tornar a debatre
