L’Estat estudiarà la sol·licitud de tots els 39 passatgers libanesos que van aprofitar una escala dilluns passat a l’aeroport del Prat en un vol entre el Caire i Quito per demanar asil a Espanya
La Policia Nacional ja va acceptar que es cursi la petició de 35 viatgers i, aquest diumenge ha admès a tràmit la demanda de refugi de quatre ciutadans del Líban que havien quedat pendents que el cos comprovés si complien les condicions per ser susceptibles de rebre empara internacional.
[plantillavirals]
Admeten a tràmit les sol·licituds d'asil dels passatgers libanesos al Prat
L'Estat estudiarà la petició dels viatgers, que van aprofitar una escala a Barcelona per cursar-la

- L'Aeroport del Prat -
- Ajuntament de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de novembre de 2021 a les 15:08
Et pot interessar
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor