La vaga al metro de Barcelona ha provocat aglomeracions aquesta tarda i aquest vespre, després d'un matí tranquil. Les andanes han quedat plenes en diverses ocasions, especialment les del centre de la capital catalana, segons ha informat TMB.
La incidència més destacada s'ha registrat cap a les sis de la tarda: una tromba d'aigua que ha fet que molta gent que era a la platja, marxés i anés cap a l'estació de la Barceloneta, que ha quedat col·lapsada. Aleshores, per evitar que les andanes quedessin sobrecarregades, els efectius de TMB han optat per regular els accessos al metro tallant l'entrada a l'estació, cosa que ha provocat llargues cues a la boca del metro. Una situació que s'ha allargat força perquè entre les sis de la tarda i les 12 de la nit els serveis mínims són del 33% i el temps d'espera pels usuaris fluctua entre els 14 i els 33 minuts.
A partir de mitjanit el metro anirà recuperant progressivament el seu funcionament habitual, fins a dos quarts de cinc de la matinada que es reprendrà novament l'aturada fins a dos quarts de vuit.
Aglomeracions i andanes plenes en la vaga de metro d'aquest dissabte
Societat
S'han hagut de regular els accessos a l'estació de la Barceloneta
ARA A PORTADA
-
-
-
Internacional Trump titlla Espanya de «país arruïnat» i carrega contra Sánchez per la crisi a Ceuta: «És trista de veure» Neus Climent / Agències
-
Política Sánchez no fa autocrítica amb Ceuta: nega avisos previs i tanca files «de moment» amb el Marroc Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo insinua que el Marroc té informació sensible sobre Sánchez i li exigeix la dimissió Bernat Surroca Albet
Publicat el
18 de juny de 2016 a
les 21:10
Et pot interessar
-
Societat
Telefónica ven la històrica seu de la Gran Via de Madrid al «rei dels centres comercials»
-
Societat
Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre
-
Societat
Collboni referma el suport de Barcelona a Kíiv: «Quan s’ataca una ciutat europea, s’ataca tota Europa»
-
Societat
Retiren un col·lutori infantil per pressència d'un bacteri que pot provocar infeccions respiratòries
-
Societat
L'escola s'aboca a la vaga després del fracàs de l'últim intent
-
Societat
Woke 2.0
