Les Festes de Sants han viscut una nova nit d'aglomeracions i aldarulls un cop finalitzats els concerts de la programació oficial i alternativa. A partir de les 00.45 hores, unes 3.000 persones han seguit la festa al parc de l'Espanya Industrial i rodalies amb més música, botellots i gresca, majoritàriament sense mascareta i no respectant les distàncies de seguretat.
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Urbana han començat a desallotjar la zona passades les dues de la matinada i la dispersió de la gent no ha finalitzat fins a les quatre de la matinada després d'alguna corredissa, empentes i llançament d'ampolles contra la línia policial. A la carretera de Sants, també s'ha col·locat algun contenidor a la calçada a mode de barricada.
Els incidents no han anat a més, tot i que s'ha denunciat que el llançament d'ampolles ha acabat danyant diversos cotxes aparcats al carrer de l'Espanya Industrial. L'Ajuntament de Barcelona ha reconegut que aquesta passada nit de divendres "s'ha detectat més afluència de gent a les festes per ser cap de setmana".
"Però no s'ha produït cap incident destacable i els desallotjaments s'han realitzat sense incidents", han remarcat des del consistori barceloní. Per part dels Mossos d'Esquadra, no consten tampoc denúncies ni detencions en aquesta nova nit d'aglomeracions i botellots a les Festes de Sants.
[plantillacoronavirus]
Aglomeracions, llançament d'objectes i alguna barricada a les Festes de Sants
Unes 3.000 persones s'han aplegat al parc de l'Espanya Industrial i han estat desallotjades durant la matinada
- Aglomeracions a Sants durant la Festa Major | Europa Press -
- | Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’agost de 2021 a
les 10:48
Actualitzat el
28 d’agost de 2021 a les
10:58
Et pot interessar
-
Societat
Hisenda investiga un possible ciberatac que comprometria la informació de 47,3 milions de ciutadans
-
Societat
Augmenten fins a 68 els edificis en mans de fons immobiliaris a l'Esquerra de l'Eixample
-
Societat
La Sindicatura de Comptes alerta d'incompliments de les entitats que gestionen ajudes de la DGAIA a extutelats
-
Societat
Un centre de salut mental de Barcelona deixa una pacient sense tractament per demanar fer-lo en català
-
Societat
El nou ús de l'esprai pebre dels Mossos pressiona el Govern
-
Societat
El Vall d'Hebron fa el primer trasplantament de cara del món amb una donant que va rebre eutanàsia
