Nova agressió per arma blanca a Barcelona. Un agent dels Mossos d'Esquadra fora de servei ha estat víctima aquesta passada matinada d'una agressió a la Rambla del Raval, a Barcelona. Segons ha avançat El Periódico i ha confirmat l'ACN, els fets van passar a les 00.30 quan l'home agredit va intentar evitar que robessin a la seva parella i va rebre una ganivetada al braç.
La policia catalana busca l'autor o autors dels fets que van fugir després de l'agressió. Els Mossos han intensificat els controls per armes blanques coincidint amb les festes de la Mercè a la capital catalana. De moment, segons la comissària en cap dels Mossos d'Esquadra a Barcelona, Montserrat Estruch, no s'han registrat "incidents rellevants".
Els Mossos asseguren que faran un balanç global dimecres vinent, un cop acabades les festes de la Mercè i "contrastades" totes les dades. Ara per ara, l'incident més destacat ha estat l'aparició d'un cadàver a les aigües de la platja de Bogatell de Barcelona la nit de divendres, La policia catalana va apuntar que no es tracta d'una mort violenta, a l'espera de la confirmació amb una anàlisi forense.