El Servei Català del Trànsit ha decidit aixecar les barreres del peatge del túnel del Cadí per facilitar la circulació entre el Principat i la Catalunya Nord. La decisió arriba després que l'incendi de Portbou hagi obligat a tallar la N-260, un fet que se suma al tall de l'AP-7 i la N-II a causa del gran foc originat a la Jonquera. Precisament avui aquest peatge ha viscut un altre #novullpagar massiu organitzat per Solidaritat Catalana per la Independència.
L'altra via alternativa per connectar les comarques gironines i nord-catalanes és el coll d'Ares, al Ripollès. Una carretera habitualment poc transitada però que avui s'ha omplert de cotxes que volien evitar les vies afectades.
Aixequen les barreres del túnel del Cadí a causa dels incendis
Una altra via alternativa entre les comarques gironines i nord-catalanes és el coll d'Ares
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juliol de 2012 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
