Les dues setmanes prèvies a la final d'Eurovisió són molt intenses per als artistes que participen en el certamen. De fet, aquests dies els representants fan el seu primer festival a l'escenari on actuaran el dissabte 14 de maig, a Torí. Aquest dijous ha estat el torn de Chanel, la cantant d'Olesa de Montserrat que representa Espanya amb SloMo.
[noticiadiari]2/233828[/noticiadiari]
"Contenta" i "satisfeta". Aquests han estat els dos adjectius que ha deixat anar Chanel després de baixar de l'escenari, on s'ha pogut veure per primer cop el vestuari que lluirà el dia de la final i que, fins ara, era una incògnita. Un vestit de ball fet de brillants amb motius geomètrics, similar a un traje de luces, com el que vesteixen els toreros. A sobre, una jaqueta de cuir amb brillants que la cantant es retira abans de fer el seu dance break viral. Tot, ideat pel dissenyador Palomo Spain.
[noticiadiari]2/230764[/noticiadiari]
Aquest vestuari anirà acompanyat d'un panell de llums que baixa des del sostre com un fons a l'escenari. Un recurs que tapa el "sol naixent" que hi ha situat a l'escenari de Torí i que, alhora, evita a la delegació de RTVE un dels principals problemes de l'edició d'enguany. I és que el sol, que en un principi havia de girar, es quedarà fixat al fons de l'escenari. "No ens fa falta el sol per brillar", ha bromejat la representant després de l'assaig.
[noticiadiari]2/233972[/noticiadiari]
[plantillavirals]
Així serà el vestuari de Chanel a la final d'Eurovisió
Brillants, formes geomètriques i dues peces, la catalana promet espectacle amb el seu "SloMo" a Torí

- Chanel durant el primer assaig a Torí -
- RTVE
Ara a portada
Publicat el 05 de maig de 2022 a les 19:47
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»