L'Estació Espacial Internacional (EEI) ha passat aquest dissabte a la tarda pel cel de Barcelona. El satèl·lit s'ha deixat veure poc abans de les set de la tarda i la seva presència ha pogut ser gaudida a simple vista durant un total de sis minuts abans d'esvair-se fins a la següent aparició. La fotografia és d'Alfons Puertas, meteoròleg de l'Observatori Fabra.
L'EEI podrà tornar a ser vista al llarg de tot aquest final de mes, fins al dia 1 de febrer a diferents hores i des de diferents llocs, com es pot comprovar des del cercador de la pàgina web de la NASA que segueix la seva trajectòria.
L'EEI és un enorme satèl·lit que circula a gran velocitat per sobre del sòl terrestre a més de 400 quilòmetres d'altitud des que es va posar en òrbita el 1998.
Així s'ha vist l'Estació Espacial Internacional des de Barcelona
El satèl·lit tornarà a passar fins a l'1 de febrer
- La traça de l'estació espacial, a la part alta de la imatge -
- Alfons Puertas
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2024 a
les 13:16
Et pot interessar
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
-
Societat
«Contra el feixisme, sindicalisme»: milers de treballadors reclamen «pau, sostre i salari» a Barcelona per l'1-M
-
Societat
Més de 20 quilòmetres de cues a l'AP-7 en la segona fase de l'operació sortida del pont de maig
