La DANA també està castigant amb contundència l'Estat aquest diumenge. El partit de futbol que havia d'enfrontar l'Atlètic de Madrid i el Sevilla al Cívitas Metropolitano ha quedat suspès pel temporal i l'alcalde de la capital de l'Estat, José Luís Martínez Almeida, ha demanat als veïns que no surtin de casa davant la previsió que se superin tots els rècords de precipitacions durant la tarda.
[noticiadiari]2/262113[/noticiadiari]
I és que l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha activat l'alerta roja per les fortes tempestes i les grans acumulacions d'aigua, alhora que el portaveu municipal de Medi Ambient ha anunciat que els parcs i jardins de la ciutat madrilenya queden tancats a partir de les 12:00 hores.
Cadis i Toledo han seguit el mateix camí i han activat l'alerta roja pels ruixats. Ho han fet, però, a posteriori, sorpresos per un temporal que no preveien i que ha deixat nombrosos desperfectes. A més, hi ha diverses afectacions a la xarxa ferroviària estatal i diversos combois aturats.
[plantillavirals]
Ajornat l'Atlètic de Madrid-Sevilla per la DANA: Almeida demana no sortir de casa
L'AEMET activa l'alerta roja davant la previsió que es trenqui el rècord històric de precipitacions a la capital de l'Estat
- Jugadors de l'Atlètic de Madrid, en una imatge d'arxiu -
- Atlètic de Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de setembre de 2023 a
les 12:13
Et pot interessar
-
Societat
«Jo no t'espero» reuneix al voltant de 200 persones a Barcelona
-
Societat
Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat emocionen l'Estadi Olímpic i el Papa amb «Em dones força»
-
Societat
Espectacular actuació dels Castellers de Vilafranca per rebre el Papa
-
Societat
L'ànima oculta de la Sagrada Família, un trencaclosques numèric
-
Societat
Adif es querella contra Siemens per la tercera caiguda en pocs mesos del centre de control de Rodalies
-
Societat
La rebuda barcelonina al Papa: entre la grada d'animació i l'efecte Bad Bunny
