Ahora Madrid, la formació que governa l'Ajuntament de la capital espanyola, condemna l'ús partidista que s'està fent" de la polèmica arran dels dos titellaires detinguts aquest divendres per apologia al terrorisme. El consistori considera "greu" el que va passar, sobretot que ho presenciessin nens, però creu que l'espectacle era una sàtira i que no ha de ser entesa com un delicte.
De fet, l'Ajuntament apunta que alguns partits estan utilitzant el cas per "desviar l'atenció dels casos de corrupció" que pesen sobre ells. En aquest sentit assegura en un comunicat que "no accepten la petició de dimissions d'aquells que mai han donat explicacions sobre assumptes greus que afecten la ciutat".
Durant la representació els dos acusats van mostrar com es penjava un jutge, l'apunyalament d'una monja i un cartell de "Gora Alka-ETA". L'acte va ser programat pel consistori i amb motiu de les festes de Carnaval.
Ajuntament de Madrid: «Ens preocupa que la sàtira pugui ser entesta com a delicte»
Durant la representació els joves van mostrar un cartell de "Gora Alka-ETA"
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de febrer de 2016 a les 19:46
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
