El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha exigit aquest divendres a l'alcalde, Xavier Trias, que enderroqui el centre ocupat Can Vies en lloc de precintar-lo "testimonialment".
El candidat a l'alcaldia pel PP ha asseverat en un comunicat que Trias "intenta silenciar la seva cessió al xantatge dels violents quan va pactar amb ells el no enderroc de Can Vies", ubicat al barri de Sants del districte de Sants-Montjuïc.
Així mateix ha critica que l'alcalde hagi pres "decisions administratives de baixa intensitat, com un precinte que va ser trencat poques hores després i que no ha impedit la 'cupació de Can Vies", i ha ressaltat que no enderrocar l'espai ha endarrerit la urbanització de l'entorn, "afectant la urbanització del calaix de Sants, perjudicant el barri i els mateixos veïns, que porten ja massa temps suportant l'incivisme".
L'Ajuntament va precintar aquest dijous amb agents de la Guàrdia Urbana l'edifici de Can Vies a falta de llicència d'obres, mesura contra la qual unes 200 persones es van manifestar en una marxa pel barri de Sants.
Alberto Fernández Díaz reclama a Xavier Trias l'enderroc de Can Vies
El líder del PP acusa l'alcalde de Barcelona de precintar "testimonialment" el centre ocupat
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
20 de febrer de 2015 a
les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
