L'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan), que depèn del Ministeri de Consum, ha emès una nova alerta per avisar de la presència de llet no declarada en l'etiquetatge en una popular margarina venuda als supermercats.
El producte en concret és de la marca Flora Original, amb número de lot 129404098, data de consum preferent 10/03/2022 i un pes per unitat de 225 grams.
Segons explica l'agència en un comunicat, es va tenir coneixement de l'alerta gràcies a una notificació traslladada per les autoritats sanitàries de Portugal a través de la Xarxa d'Alerta Alimentària Europea (Rasff) després que la mateixa empresa detectés el problema en un control intern.
"Com a mesura de precaució", l'organisme demana a les persones al·lèrgiques que continguin aquest producte en concret en les seves llars que s'abstinguin de consumir-lo. "El consum d'aquest producte no comporta cap risc per a la resta de la població", confirma, d’altra banda, l'Aesan.
[plantillavirals]
Alerta alimentària per llet no declarada en una margarina molt consumida
Societat
El seu consum representa un risc per als al·lèrgics a la lactosa
- El lot ja ha estat retirat. -
- Pixabay
ARA A PORTADA
-
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
20 de novembre de 2021 a
les 19:49
Et pot interessar
-
Societat
L’Aplec Internacional porta la cultura catalana a Estocolm: «Em sento com a casa»
-
Societat
El Marroc expulsa als periodistes de RTVE i EFE de Castillejos
-
Societat
Els Bombers reben 94 avisos per incidències provocades per les tempestes
-
Societat
La terra després de l’eclipsi
-
Societat
Una universitat catalana entre les 200 millors del món segons el rànquing de Shanghai
-
Societat
«Treballava més de 10 hores al dia per 800 euros i em van enganyar amb la promesa d'aconseguir papers»
