L'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan), que depèn del Ministeri de Consum, ha emès una nova alerta per avisar de la presència de llet no declarada en l'etiquetatge en una popular margarina venuda als supermercats.
El producte en concret és de la marca Flora Original, amb número de lot 129404098, data de consum preferent 10/03/2022 i un pes per unitat de 225 grams.
Segons explica l'agència en un comunicat, es va tenir coneixement de l'alerta gràcies a una notificació traslladada per les autoritats sanitàries de Portugal a través de la Xarxa d'Alerta Alimentària Europea (Rasff) després que la mateixa empresa detectés el problema en un control intern.
"Com a mesura de precaució", l'organisme demana a les persones al·lèrgiques que continguin aquest producte en concret en les seves llars que s'abstinguin de consumir-lo. "El consum d'aquest producte no comporta cap risc per a la resta de la població", confirma, d’altra banda, l'Aesan.
[plantillavirals]
Alerta alimentària per llet no declarada en una margarina molt consumida
El seu consum representa un risc per als al·lèrgics a la lactosa

- El lot ja ha estat retirat. -
- Pixabay
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de novembre de 2021 a les 19:49
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica