El Servei Meteorològic ha indicat que es preveuen noves tempestes per aquesta nit que poden ser intenses i anar acompanyades de calamarsa sobretot a la meitat nord. En aquestes zones poden caure més de vint litres en només mitja hora.
Per exemple, aquest vespre les pluges intenses ja han deixat gairebé 32 litres en 30 minuts a Organyà i 21 litres a Alinyà també en mitja hora. De forma local es pot arribar als 70 litres en 24 hores, sobretot a zones d'alta muntanya. Protecció Civil manté activada la prealerta del pla Inuncat.
Els xàfecs podran seguir venint acompanyats de tempesta i localment de calamarsa o pedra, i també caldrà tenir en compte les ratxes fortes de vent. Protecció Civil recomana molta prudència davant les fortes pluges.
Alerta per noves tempestes que poden ser intenses aquesta nit
Protecció Civil manté la prealerta de l'Inuncat davant la previsió de fortes pluges
ARA A PORTADA
-
«La Flotilla pot ser el punt d'inflexió contra l'expansió de l'extrema dreta en el jovent» David Cobo
-
La prima de l'opa del BBVA sobre Sabadell tanca en el 3% en l'últim dia del període d'acceptació Redacció
-
-
-
«Perdre el Sabadell és perdre una manera de fer banca molt vinculada al territori» Albert Acín Serra
Publicat el 21 de juliol de 2015 a les 21:11
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana de l'11 i 12 d'octubre: alerta taronja per pluges al litoral
-
Societat Un bus turístic s'incendia a la Diagonal de Barcelona
-
Societat Montserrat, la muntanya dels quatre municipis
-
Societat Antoni M. Alcover
-
Societat El veïnat del Raval denuncia un repunt dels narcopisos: «Amb la pressió policial no n’hi ha prou»
-
Societat Per què estan «cremats» els empresaris?: el test de la Fundació Pimec per identificar el «burnout»