El Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) ha emès un avís de perill davant la possibilitat de tempestes fortes al litoral i prelitoral sud de Catalunya a partir d'aquest dissabte al vespre/nit i fins a primera hora de demà diumenge. Segons l'SMC, els xàfecs poden deixar més de 20 litres en 30 minuts i anar acompanyats de calamarsa.
Les comarques on la probabilitat d'aiguat és més alta són la Terra Alta, Baix Ebre, Montsià, Ribera d'Ebre, Priorat, Baix Camp, Alt Camp, Tarragonès i Baix Penedès. La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) recomana prudència en cas de pluges intenses, especialment al volant i a l'hora de creuar rius i torrents.
Durant la jornada d'avui, les precipitacions han estat bastant extenses arreu de Catalunya però minses en general. Destaquen registres com els 8,4 litres de Vilanova de Meià, els 8,3 de Riudoms o els 7,9 litres de Constantí.
Alerta per pluges fortes al litoral i prelitoral sud de Catalunya
Els xàfecs poden deixar més de 20 litres en 30 minuts i anar acompanyats de calamarsa
ARA A PORTADA
-
Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza Redacció
-
La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats Redacció
-
La USTEC denuncia pressions del Departament contra les aturades educatives per Palestina Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 19 de març de 2016 a les 17:35
Et pot interessar
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà
-
Societat La manifestació pro-Palestina dificulta la circulació a la Diagonal
-
Societat Circulació tallada a l'R13 i l'R14 per "actes vandàlics" a la infraestructura
-
Societat El temps d'aquest dijous 18 de setembre: clima estival
-
Societat Barcelona revocarà la Medalla d'Honor a Rosa Peral, condemnada pel crim de la Guàrdia Urbana
-
Societat El municipi on no existeix el dijous