El Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) ha emès un avís de perill davant la possibilitat de tempestes fortes al litoral i prelitoral sud de Catalunya a partir d'aquest dissabte al vespre/nit i fins a primera hora de demà diumenge. Segons l'SMC, els xàfecs poden deixar més de 20 litres en 30 minuts i anar acompanyats de calamarsa.
Les comarques on la probabilitat d'aiguat és més alta són la Terra Alta, Baix Ebre, Montsià, Ribera d'Ebre, Priorat, Baix Camp, Alt Camp, Tarragonès i Baix Penedès. La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) recomana prudència en cas de pluges intenses, especialment al volant i a l'hora de creuar rius i torrents.
Durant la jornada d'avui, les precipitacions han estat bastant extenses arreu de Catalunya però minses en general. Destaquen registres com els 8,4 litres de Vilanova de Meià, els 8,3 de Riudoms o els 7,9 litres de Constantí.
Alerta per pluges fortes al litoral i prelitoral sud de Catalunya
Els xàfecs poden deixar més de 20 litres en 30 minuts i anar acompanyats de calamarsa
ARA A PORTADA
-
Foment amenaça de portar al TC les mesures estrella d'Illa i els Comuns en habitatge Pep Martí i Vallverdú
-
-
Ni les carícies ni la pressió del Govern mouen ERC pels pressupostos: «Facin complir els acords» Bernat Surroca Albet
-
Hezbol·là s'uneix al conflicte bèl·lic a l'Orient Mitjà mentre Israel continua atacant «el cor de Teheran» Redacció
-
Publicat el
19 de març de 2016 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Societat
Tres trens per hora i sentit a l'R1 per un robatori de cable entre Clot i Arc de Triomf
-
Societat
«L'actual crisi ferroviària quedarà curta d'aquí a uns anys»
-
Societat
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Societat
«Per Sant Medir repartirem 26 tones de caramels tous, vegans i sense gluten»
-
Societat
Un any de presó per a un mosso que es va quedar el mòbil i els auriculars d'un home mort al carrer
-
Societat
La presència d'Israel al Mobile aixeca protestes i mostra les costures dels compromisos polítics a Barcelona
